Sjuksköterskeexamen!!:)

I fredags tog jag min sjuksköterskeexamen...:) kan knappt förstå att jag faktiskt är helt färdig nu!!! Dessa tre år har gått fruktansvärt fort.... är så glad över att jag haft mitt hjärta vid min sida, att jag haft hennes fulla stöd igenom allt!! Nu tar vi och säger upp våran lägenhet här och om senast 3 månader flyttar vi neråt i landet!:)


Mitt hjärta


Jag


Får min sjuksköterskebrosch...


Jag och älsklingen öppnade champange när vi kom hem....


Min mamma,bror, syster, jag, min pappa...


Min kära systerson...:)


Min blivande fru....


/Helena

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Hej!



Jag sparar på sjuksköterskebroscher i min blogg http://fridasyster.blogspot.com/2010/12/sjukskoterskebroscher.html.



Du har möjligtvis inte en bild på din östersundbrosch?



/Syster Frida

2011-08-14 @ 22:16:32
URL: http://fridasyster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0