Hej då Östersund!

Från och med onsdag kommer vi att bo i Sandviken:) Ska till en början bo hos gummans föräldrar, jobba och spara ihop pengar till ett topplån..och sen köpa ett hus när vi hittar det rätta!:) Igår gick jag och gumman upp på berget med hundarna och tittade ut mot Östersund och sa hej då! Trots att det känns tungt att lämna sina kära här så känns det ändå bra att gå ett steg vidare...För vi har många planer framöver;)


Är så glad att du är min...Du är den finaste kvinna som existerar på denna jord!!



/H

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kommer att sakna er <3

2011-02-07 @ 20:52:09
Postat av: yosh

Östersund förlorar två av sina finaste invånare :( Jag hoppas ni får det bra i södern, hejdå mina vänner! Många kramar! =)

2011-02-10 @ 21:57:22
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen
Postat av: Jessica

hoppas ni har de bra där nere:) kram

2011-02-12 @ 19:38:34
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0