Träning...

Igår hade vi myskväll..vi åt tacos, tog en öl och såg på en musikal...
Idag har vi varit på gymmet och tränat rygg...Jag älskar att träna med gumman, hon är så roligt:) Nu ska vi minsann köra igång ordentligt med träningen!:) Vi passade på och ta lite "före" bilder på gymmet som vi kan jämföra med sen när vi kommit i form...eller snarare när jag kommit i form;) Hjärtat är ju redan så vältränad;) I LOOOOOVE IT!;)


Lite kort från idag...

gumman....


SNYGGO;)


vilken rygg.....


Jaha och här kommer då jag....inte lika vacker syn;)


Ryggträning..




Hoppas alla har en bra lördag!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Angelica

du är den vackraste jag vet gumman!

världens finaste!

PUSS!

2010-03-27 @ 18:13:00
Postat av: Sandra

Ni är otroligt vackra och vältränade båda två! Tycker jag :) Haha och känner mig något i underläge. Hualigen, tror jag och min kropp skulle hänga med er ;)

2010-03-27 @ 22:02:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0