Midsommar..

Igår hade vi picknick vid lillsjön!
Helena hade ordnat med fikat och även gjort en tårta där jordgubbarna var skurna som hjärtan!
den var så fin och underbart god!
Vi drack även alkoholfri cider och även den var jättegod!



Idag är det midsommar, hela dagen..
Imorse fick vi besök av Helenas pappa.
Gud vad jag tycker om hennes familj!
Han kom förbi och åt tårta, fick smaka den som Helena hade gjort och han fick sig även lite kaffe.
Nova blev så glad att hon skrek, hon tycker om honom..mycket..

Sen provade vi nya selen på Xerox och det gick jättebra! ;)
Efter det så gick vi ner på lillänge för att hitta ett måttband, ett sådant där vanligt löst, ni vet?
OMÖJLIGT att få tag på!

Xerox i nya selen och han har även Totta mellan sina framben ;)


Efter det så knallade Helena iväg till jobbet och nu sitter jag här.
Tycker faktiskt lite synd om mig själv.
Ensam en midsommar?
Det har aldrig hänt förut.
Vi brukar vara ute i stugan och ha fisketävling och sådant..
Men detta år blir det att sitta ensam..vänta på att Helena slutar jobba och sedan kolla på en film.
Under tiden jag väntar spelas Peter Jöback - hollow, ur mina högtalare..

Ha en trevlig och rolig midsommar alla ni där ute!!!!


/Angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0