lite updatering

Hejsan Svejsan!
Varken jag eller Helena har haft tid att uppdatera, ingen speciell lust heller.
Men tänkte göra ett litet inlägg idag ändå.

idag har Helena varit på praktiken och jag har varit hemma och tvättat och städat.
När Helena kom hem åt hon mat och nu så bakar hon småkakor, hon är duktig! :)

Imorgon så kommer Helenas syster + karl och Helenas bror hit.
Vi ska ha taco kväll. Det blir säkerligen finemang det! Gott med tacos och
härligt med trevligt sällskap!

Den 17:e åker jag hem till Sandviken, ska bli såå mysigt! :) Synd att Helena inte kan
följa med eftersom hon har tenta och måste plugga.
Den 18:e ska jag göra min tatuering på hela överarmen! äntligen!  Kommer att bli
superfint!

Nu är det dags att slicka bunkarna som helena använt som bakredskap! ;)

skepp och hojj!

dagens bild får bli dessa tre muskutörer ;)


Dagens låt
En av mina kära bröder! Stoffe! Såå DUKTIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0