God morgon!

God morgon folket!
Idag är jag uppe med tuppen och det händer ju inte alltför ofta!
Den 18februari har lilla jag tatueringstid! En god vän till mig åkte
in till Gävle igår och ordnade det till mig!
Vill helst inte tatuera mig någon annan stans än hos Danne på
Custom Illusion, jo Anna på Custom Illusion får också tatuera mig.
Dom två är dom absolut bästa, tycker jag!
TACK Mr P!
Har ett underbart motiv med en underbar tanke bakom.
Den ska, som tidigare nämnts, byggas ut sedan till en helarm.
Jag hoppas att jag ska klara den på en sittning, men det lär ju ta en 4 timmar..
Så det kanske inte går ändå.
Vet ju inte hur pass ont det gör på armen, på utsidan av vaden däremot var det
ren och skär smärta! Där satt man i över 2 timmar och hon nötte på vaden min.
Det är den tatuering som har gjort mest ont för mig.
Helena säger samma sak. Även hennes bror, som är jättetatuerad tyckte att det
gjorde superont där. Så det ligger nog något i det.
Men armen, det låter ju inte så farligt.. men det återstår att se ;)

Helena har knallat iväg till praktiken, -15grader ute idag. Helt okej!
Här om dagen så var det -30, då var det hemskt! Stackars hundar!
Idag kanske man till och med kan ta en långpromenad?
Ska ta ut voffsingarna sen och kolla hur det ser ut med deras fötter, som
dom så lätt får kramp i när det är lite fr kallt.

Just ja! Jag har en bröstlåsning som heter duga! Har haft det i säkert 1,5 vecka nu!
Det gör ont! :( Sen smäller det till när jag sträcker mig på morgnarna, måste ju försöka
sträcka ut det.. Men det låser sig på nytt igen efter ett tag.
Vissa dagar har jag knappt kunna andas, då det gör så ont.

Bjuder på en morgonlåt.




Ha en bra dag!!

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0