dålig fantasi till rubriker..

Idag tog vi oss en promenad i solen.
Vi gick rakt över ängen och pulsade i snö ända upp till knäna, hundarna var lösa och
försökte ta sig fram! haha, blev bra träning för dom det där. Det var djupt och dom var
alldeles anfådda när vi kom över på andra sidan ängen!
Men dom hade nog med energi över till massa sök och lite lydnadsträning! ;)

Som ni ser är ängen bakom Helena och vovvarna, därifrån, lååångt där borta började vi
plumsa i snön över till andra sidan! haha! Vi blev lite svettiga själv efter ett tag!


Helena, Xerox och Nova


Myspaus när vi kommit över ängen


Kolla in i kameran! ;)


Utställningsövning.. Xerox 10månader 47kg.
Såhär kan det se ut när man tränar på att ställa upp en Xerox.
Haha, kolla mina miner..

Xerox, titta på min hand, Xeeeroox??


Okej, hmm, putta på med foten på hans bakben så har ska få en fin linje...hmm..
Xerox, hjälp till då?!


Hmm, nää, men jag provar sätta mig och sätta hans bakben rätt med hjälp av händerna då?



Skam den som ger sig ;) blev någorlunda bra iallafall. Men måste träna mer! ;P


/Angelica




Kommentarer
Postat av: Helena

hihi tusan vad gullig du är ....du blev sur i slutet ser man på bilderna...;)Mysig promenad var det minsann gumman:)

2010-02-14 @ 13:26:40
Postat av: Angelica

ATT jag blev! haha! ;)

Tänk att han alltid ska ha något att säga emot lillen, han kan aldrig bara göra som man säger ;)

puss!

2010-02-14 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0