Buffe!

Denna lilla krabat kommer att följa med mig hem!
Han ska bo hos Helenas bror och han kommer att få det såå bra!
Mycket kärlek bus och motion kommer han att få!
Han är bra med djur!
Så välkommen Buffe!
Buffe skulle ha avlivats i torsdags, men jag fick nys om denna nyhet och kunde inte tillåta det.
Han är en underbar hund, älskar barn och människor!
Han älskar att mysa och ÄLSKAR att få krypa upp till en i sängen och bli omstoppad och myst med!
Slår vad om att Helenas bror och Buffe kommer att få det såå mysigt tillsammans!
Jag har själv fäst mig så mycket vid Buffe sen bara i torsdags och det är jobbigt, men jag får ju träffa
honom eftersom Helenas bror inte bor så långt bort! ;)











Jag skulle ha åkt hem idag, så är ALLA tåg inställda för att det är snökaos!!!
Jag saknar min Helena!!
Jag älskar dig gumman! Längtar tills jag kommer hem!!!! Längtar efter dig!!!
Efter våra hundar och Phoebe!

/Angelica








Kommentarer
Postat av: Helena

Han är sååå fin...och du är så otroligt snygg:) Längtar massor efter dig mitt hjärta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kysss

2010-02-21 @ 13:22:42
Postat av: Angelica

hihi, tack gumman!

jag längtar efter dig med!!!

puss!

2010-02-21 @ 15:25:47
Postat av: yosh

Åh vad fin han är för att vara en bullterrier (har haft lite svårt för dem rent utseendemässigt) =P Vad kul för Håkan att äntligen få en hund nu, han som pratat så mycket om det. Hunden kommer få ett kanonliv hos honom! =)

Härligt att höra att solskenshistorier förekommer i verkligheten =D Kraaam!

2010-02-21 @ 16:07:54
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen
Postat av: Maria Sjöblom

Shiit va vältränad du är :)snyggt! lust att ge några träningstips eller skriva om hur din vardag ser ut i träning och kost? vore jättekul :)

2010-02-24 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0