Vargen

Tro det eller ej, men igår när jag var ute och gick så fick jag syn på något jag trodde var en hund. Den stog en bit bort och tittade och jag undrade vart ägaren var, tills jag ser att det inte alls är en hund utan en varg och den hoppade in i skogen... det förklarar varför Nova inte var så sugen på promenad....

 

 

"Vargen representerar visdom, drömmar, intuiton, introspektion, stark andlig vägledning i meditation, magi &  drömmar. Vargen som kraftdjur kan lära oss att överlista de som vill skada oss, att ta sig förbi faror utan att synas, att våga slå tillbaka när så krävs. Vargen är mycket starkt beskydd."

 

/H


Kommentarer
Postat av: My

Åh fy fan vad läskigt. Var de i skogen upp vid ängen eller??

2009-11-16 @ 16:00:22
Postat av: Helena

Nej det var faktiskt vid skogen i lillsjön konstigt nog....den måste ha varit på genomresa:)

2009-11-16 @ 20:31:59
Postat av: My

VA? Ja man kan ju hoppas att den va de så den inte tänkt bosätta sig där. Förrästen har vi sett spår efter lodjur där med.

2009-11-17 @ 00:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0