Sandviken

Igår kväll kom jag o Nova hem från Sandviken, Angelica och Xerox stannar kvar några dagar! Det var hur jobbigt som helst att åka ifrån gumman, det var riktigt längesedan vi var ifrån varandra nu och nu förstår jag varför....det är TORTYR!!!! Tur att hon iallafall måste komma hem innan lördag;)

Det har varit toppen i Sandviken, supermysigt att umgås lite med Angelicas familj....de är så otroligt snälla!!! I lördags kom Corrine upp med superfrukost på sängen till oss...*mums*

Till o med en ros:)



Boss, Harry och Nova


Harry, Boss och Xerox


Xerox


Idag så har jag varit ute på en långpromenad med Nova och sen storstädat:) Nu snart
blir det dax att plugga litegranna och sakna gumman ännu mera:(

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad söt du är gumman! 7Jag saknar dig med! så mycket!

älskar dig!

puss!

2009-11-24 @ 17:21:42
Postat av: Ellie



Mmåååh, ja dom är för söta Nannis föräldrar! Vad fin frukost ni fick :)

2009-11-25 @ 14:33:51
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0