promenix i snön. hälsocentralen.

Jahapp, idag gick vi upp med hundarna kl halv 8, sedan åt vi frukost.
Efter frukosten så kände vi att vi fortfarande var såå trötta, så vi tänkte att
vi skulle lägga oss igen, men bara ett litet tag, vi vaknade halv tolv!
Men så får man göra ibland, det värsta är att man skulle kunna sova minst
lika många timmar till! Urk!
Jag ska ta mig igenom denna dag i trötthetens tecken!
Hoppas på att piggna till snart, vi ka till Jessica och Greger ikväll och äta gott.
Jag och Helena står för efterrätten och det blir gott! ;)
ska försöka ta med kameran och lägga in lite bilder imorgon från taco-middagen!
Vi ska även spela spel och umgås. Mysigt!

Snart ka vi ta oss en promenad ner till hälsocentralen, känns inte allför lockade idag
då det snöar på ganska friskt!.. Lite blötsnö liksom.
Bättre om det får bli några grader minus så snön slipper kännas så blöt.

Lika om bär! hahahaha! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

ni hade ju kunna ringt så hade jag sjussat er ju

2009-11-06 @ 13:04:03
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Ellie



Åhh Nanni vad söta ni är!! Hihi du var inte lik dig heller. Inte för att du inte är söt i vanliga fall! Äääääh du fattar va ja menä :)

2009-11-07 @ 20:44:46
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0