lite blandat.

Idag har vi gått en mys promenad med hundarna.
Önskar att Helena också kunde ha stannat längre :(
Ig¨r var jagb i Falun och hjälsade på Ellie-pellie! Hanna kom också förbi och
dom är så roliga båda dom där damerna så jag skrattade tills jag nästan grät
och ont i magen fick jag tillslut också! *skrattar*

När gumman var här så¨rökte vi vattenpipa, det var roligt.

Mys med Nova efter att vi fått frukost på sängen av mammsen!


Boss, Harry, Nova och Xerox


Mamma röker vattenpipa


Sebastian röker vattenpipa


Jag röker vattenpipa


Helena röker vattenpipa.. hon fick ut lite rök iallafall :)


Koster med röken ;)


Sebastian pch Xerox


Papopa och Bossen


Mys i skogen med hyundarna!


Nu ska jag ut och gå med kusinen!

saknar dig Helena!

/A



Kommentarer
Postat av: helena

JAG SAKNAR DIG GUMMAN!!!!!!!massa massa, mandelmassa!!!!!!kom hem NU!!!!!!

2009-11-24 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0