lite av allt möjligt!

I morse så tog jag ut hundarna så Helena fick lite sovmorgon.
Det blev ju bara en kort sväng sådär på morgonen, så när jag kom in
igen så gick jag och la mig i sängen igen. PHU så trött jag var!
Somnade snabbt om.. Vaknade inte förrän Helena väckte mig och
sa att jag skulle komma upp.
När jag steg upp så kikade jag in i köket, man ser in i det från vardagsrummet
och då har hon tänt levande ljus och gjort god frukost!
Jag snabbade mig på toa och sedan in i köket!
Gud vilken mysfrukost hon hade gjort! och en smoothie! jordgubb! mmm!
Hon är bäst min gumma!


Igår så satt vi i soffan och jag kände mig mycket deprimerad. Vi hade ingenting
i varken kylen eller skafferiet. Jag suckade högt.
Helena skickade ett meddelande till Jessica och frågade om hon kunde skjutsa oss'
och hennes svar blev "absolut"! Men herregud vilka vänner vi har va?!
Så kom Jessica och hennes pojkvän Greger och hämtade oss, sedan skjutsade dom oss
till Willys där vi fick storhandla! Åh vilken lättnad!
TACK Jessica och Greger!
Och på fredag så ska vi ha mys middag med dom! Vi ska äta Tacos och spela spel!
Det ser vi fram emot!
Jag och Helena ska göra efterrätt! kommer bli så mysigt!

Har även hämtat ut nya linser nu! halleluljah!
Hos optikern så fick han till ådan bra skärpa, när han skulle se om synfelet blivit värre
eller bättre, det bästa jag sett på länge! (med båda ögonen).. Och jag jubalde!
Då sa han, vänta, vi håller för det här ögat, så... Ser du något nu?
Jag såg INGENTING! INGENTING!
Han berättade då för mig att jag stänger av höger öga helt och låter vänster ta över
och jobba. Så var det förut också, men jag trodde att det hade rättat till sig.
Känns som om det var värre än någonsin nu!
Så egentligen kan man säga att mitt vänsteröga inte vill ha hjälp av mitt högeröga?
Eller att mitt hägeröga absolut inte vill hjälpa mitt vänsteröga? hahaha!
Underbara kropp! Underbara sinnen! *humpft*

Idag var vi ute och tog lite bilder på hundarna.
Fick en del bra.. Försöka ta höstkort, men hade vela ha sol och en massa färgade löv!
Nu fann det bara gula löv, så det fick bli så då.





Kommentarer
Postat av: helena

Du är underbar mitt hjärta! Jag älskar dig mer o mer för varje dag som går!!!!!Du är det finaste jag vet!!! Åh våra hundar är så superfina:)

2009-11-04 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0