Hej alla glada:)

Nu var det längesedan vi skrev, det har varit fullt upp på senaste men nu blir det förhoppningsvis lite lugnare!:) Jag har gjort klart min praktik och imorgon ska jag lämna in min rapport!:) Älsklingen har varit helt underbar och tagit hand om hundarna då jag varit borta, städat, laga middag och allt åt mig!!! TACK GUMMAN FÖR ATT DU ÄR SÅ UNDERBAR!!!!! Och jag är såååå glad för nu har vi två underbara helger framför oss med planer och mys tillsammans!!!!!:)

Idag så började vi dagen med att kliva upp 7.15 för att göra iordning en termos med kaffe och några mackor, sen tog vi med hundarna och gick till skogen! Vi satte oss o fikade undertiden som hundarna lekte, sen la vi godis i träden som de fick leta rätt på....och vi har nu två trötta hundar som sovit sen vi kom hem:)

Och Nova hade ingen tumör som veterinären trodde, det var ett sår ändå, så nu äter hon anibiotika och hon är inte skendräktig längre....hon är som en helt ny hund igen:) Våran älskade lilla Norpa!!!!!<3

/H


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi på fredag ska ni komma hit och äta och spela spel såå mys pys

2009-11-04 @ 10:51:16
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0