promenad,bus och besök

Jag tog Xerox och Nova på en promenad idag, Nova fick leka med en dragkampsleksak och lillen fick leka med ett gosedjur. Jag lekte lite med Nova och med Xerox också. Sen kom älsklingen från skolan och vi väntade in henne, gick seedan tillsammans hem :-)

Idag är jag sugen på popcorn så jag har lovat mig själv att jag ska göra det ikväll. gott!

Idag har vi även haft svärmor på besök, hon var hit och hälsade Xerox välkommen och vi inväntar även Helenas bror som ska komma hit och besöka vårat lilla tillskott, sen är det Hanna och Ubbe kvar bara, som ska träffa honom..

Lite kort från idag.

Momma på besök och mys med Nova

Mys med Xerox





Nova leker


spaning


myser i solen


Xerox på grönbete


lill-gäddan


Paus



Kommentarer
Postat av: Cissi

Guud vad fin xerox är :D Vilken sötnöt ni skaffat Helena!=)Ni är så fina tillsammans du och din tjej :)

2009-05-08 @ 13:28:36
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0