ögonen värker.. av trötthet ;-)

I natt var det Helenas tur att ha Xerox och ta ut honom när har vaknar och så.
SKÖNT!
Stackars älsklingen var så trött i morse.. men hon behövde bara ut med honom 2 gånger, när jag har haft honom så är det iallafall 3 gånger som han vaknar och vill ut.
Han är ju bara 8veckor än, så det är inte så konstigt. Men jag tycker att han var duktig i natt som bara behövde ut 2gånger.
Det kommer nog att gå fort att få honom rumsren, han bajsar ju absolut inte inne och han har bara kissat inne någon enstaka gång. Han är så duktig och dom gånger han kissat inne så är det faktiskt vårat fel, det är vi som inte har varit snabba nog med att hinna ut med honom. Så han är duktig!

i gick ner till sjön idag, men vovvarna, Helena var där med dom medans jag var ner till arbetsförmedlingen och lämnade in lite papper.
Inget jobb än.. SUCK!
Nu är det ju bra att jag inte har jobb, då hinner man knyta band med Xerox på ett annat sätt.
Att det är så svårt nu att få jobb beror på den här jädrans lågkonjukturen! och den kan hålla i sig ungefär ett år till, har dom spått! *suck*.
Jag har ju inte gått hela gymnasiet heller då jag hoppade av efter halva 2:an.. Man kanske skulle satsa på att plugga det sista på omvårdnadsprogrammet?.. det är ju så lite jag har kvar att plugga in sen gymnasiet på den ju!..
Ja vi får se vad det blir.

Körkort, ska jag ta. Så småningom. Teorin sitter rätt bra, måste bara köra lite mer, men körningen är i sig inga problem, det blir bara jobbigt i mycket trafik då jag inte är van.
Satsar på att ta i sommar.. får se hur det blir med det.. men det är ett delmål iallafall ;-)

Nu är Helena i skolan och vovvarna sussar så sött.
Jag ska kika på tv och ta mig ett glas vatten!







Du förgyller min tillvaro och jag är så glad att jag har träffat just dig!
Tack för att du finns och alltid står vid min sida, du stöttar och ger mig en hjälpande hand.
Vi leder varandra rätt om någon går vilse.
Vi stannar hos varandra och ler. VI är lycka! VI är kärlek!

Du glittrar likt tusen diamanter.
Din hud är len likt sammet och i din famn är jag trygg.
Vägen som ledde mig till dig - var min lyckans väg.


Tack för att du finns och tack för att jag fått träffa just dig min älskade ängel!

Jag älskar dig Helena Jacobsson!!!


/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

åhhh vad otroligt vackert skrivet!!!! DU glittrar likt tusen diamanter, DU DU DU!!!! Jag är världens gladaste över att du kom in i mitt liv, på ett heeeelt oväntat sätt!!!;) Du är min kärlekskälla!!! JAG ÄLSKAR DIG!!!

2009-05-08 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0