underbar dag!

HEJ SOLEN!
Underbar dag idag, så är man krasslig och inte orkar gå ut nämnvärt långasträckor.. så trist!

Helenas pappa har tagit ut Nova 2 kvällar i rad nu, för långpromenader eftersom vi båda är krassliga och idag åker han till deras stuga och tar med sig Nova över helgen! Hur snällt och omtänksamt är inte det?
- TACK Hasse!

Helenas mamma var hit med diverse host tabletter och halstabletter i förgår (om jag inte minns fel) och hon var lika snäll hon, tog ut Nova på en promenad medans jag och Helena låg halvt däckad!
- TACK Susanne!

Idag har Helena iallafall tagit sig iväg till skolan, vilket är bra och jag är också bättre idag. Ska ta mig ner på arbetsförmedlingen på måndag.. Så jag tar denna helg till att kurrera mig ordentligt.
Måste komma igång med jobbsökandet igen och träningen.

Nu ska jag ta och städa upp lite här innan svärfar kommer och hämtar Nova.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag saknar mamma och pappa! 



och min moster och broster...



mina bröder...
Sebbe

Robin (o hans tjej Lollo)

Stoffe (gör egen musik) *stolt* Gå gärna in och lyssna dumhet.info.se

mina kusiner...
Marie

Jimmy (o hans flickvän Mickis)

Linda


GRUPPFOTO!

solkram!

Kommentarer
Postat av: lindis

jag saknar dig också !

du får se till att komma en sväng snart :)

pussar i massor !

2009-03-14 @ 15:53:32
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: Angelica

såklart! Vi kommer ju nu den 27:e! :-) pussis!

2009-03-14 @ 17:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0