ingenting egentligen.

Nu är Helena i skolan och vi åt frukost tillsammans i morse, men levade ljus på bordet. Det var nästan idylliskt ;-)
Mys!

Jag ska snart ner till Arbetsförmedlingen och skriva in mig här i östersund. Hoppas på jobb snart!

Igår så dansade helena och sjöng för mig. hahaha! Gud vad jag skrattade! Hon är underbart rolig och bjuder gärna på sig själv, vilket jag uppskattar oerhört mycket!

När hon är i skolan så saknar jag henne, när hon går ner i tvättstugan saknar jag henne, när hon är ute saknar jag henne, till och med när hon är på toaletten så saknar jag henne.. hihi..

Jag har kommit på en sak som är jättemysigt. Det är när vi går o lägger oss och jag kanske somnar utan täcke på ryggen, när jag sedan vaknar till på natten av att det ä kallt så kryper helena nära och lägger sig mot min kalla rygg med hennes varma hud. Jag fullkomligt ÄLSKAR det!
Jag har verkligen problem med närhet när jag sover, då jag känner mig instängd och tycker att jag inte kan röra mig, men så har det aldrig känts med Helena. Då är det bara mysigt!

Nu ska jag försöka hitta till arbetsförmedlingen.. hjälp! haha.. får fråga folk, så dom kan lotsa mig fram.. hihi..

Älskar dig baby!

kram på er alla!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sådär ja, nu har man varit där, på arbetsförmedlingen.. När jag kom dit så ar det nummer 6 och jag fick nummer 11. Härligt tänkte jag, då är det inte många nummer före mig.. Men idag har jag lärt mig en helt ny sak, Jag har lärt mig vad ordet VÄNTETID verkligen betyder. HERREGUUUD! jag satt 2 timmar och väntade då var det tillslut min tur! Fy satan vad arg och irriterad jag var! Det var 4 människor före mig och det tog 2 jävla timmar! 2 TIMMAR?!!!
Det är den segaste arbetsförmedlingen jag har varit på. Nu har jag ju bara varit i sandviken, men dom är då bra mycket snabbare där!

Nu ska jag sluta klaga...

Ska snart ut på långpromenad med Nova, finväder idag. mys!

Önskar att Helena hade varit med.. suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0