You're everything I need and more....

Nu har jag städat vårat hem under tiden som min andra halva är iväg och träffar en brukare som hon kanske ska börja jobba hos, igår var hon på en annan introduktion...Hon är så otroligt duktig min älskling!!:)  Igår tog jag ut mina anchor-piercingar...tänkte att det var på tiden nu när den ena krånglat och när jag ska ha praktik på ortopeden efter sommaren!


Världens vackraste kvinna!!!!!!!

Jag älskar dig!!!!!


Den här låten hörde jag första gången när vi var hos Hanna o Urban och skulle lämna Xerox för att jag o Angelica skulle gå ner på stan... den är otroligt fin...Du är min ängel gumman!!:)




You're everything I need and more....

Kommentarer
Postat av: Angelica

men älskling vad du är söt! Du är så snäll och fin med mig! jag älskar dig över allt annat!



kyss!

2009-06-12 @ 13:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0