Midsommar, tarotkort och mediala vänner

Midsommar blev lugn.
Vi drack en öl och blev spådda i tarot kort! Det var bland det häftigaste som vi varit med om!
Mycket stämde in så klockrent det bara kan bli!
De råd jag fick kommer jag att använda fullt ut och jobba med,likaså Helena!
Känner mig mycket mycket mer balanserad idag än vad jag någonsin har gjort!
Om ni är intresserade av det okända, stenar, healing,kraftdjur, feng shui, att kanske se din framtid eller bara behöver råd på vägen så tycker vi att du kan kolla in deras sida!
VI rekommenderar denna VARMT!
Newpage (som hemsidan heter) har även ett OTROLIGT utbud av massa olika saker, gå in och kika klicka er runt och låt nyfikenheten växa!
www.newpage.se
Upplevelsena vi fick igår kan inte beskrivas i ord!

Annars så håller jag på att bli blond igen, det tar sin lilla tid (mildt uttryckt) håret är mer oraget nu och jag påminner mer om KALLES KAVIAR-GUBBEN än om mig själv. Märkligt ;-)

Helenas hår är också färgat, jag färgade det i en ljusare nyans än tidigare, hon har ju haft svart hår med nu är det mer guldbrunt och det blev så fint! Älskar dig gumman min!

Jag med blekning i håret grinchen/legolas i sagan om ringen-look-a-like.. hahaha!!


Helenas färg i håret, såå fint!!!


Nu ska vi ha en mysig kväll tillsammans, stänga av mobilerna och bara vara och rå om varandra!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuh ni är så dåliga på att blogga nuförtiden :)

ryck upp er :)

ps, längtar tills jag får se er i sommar d.s



PUSS

2009-06-23 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0