du är SÅ älskvärd!

Idag har jag jobbat hela dagen och Helena har haft besök av Lina, roligt för henne, vet att hon har saknat Lina mycket :-)
Nova har även visat att hon älskar Lina, då hon naggat henne smått smått smått.. haha, det var så roligt att höra, dom där kärleksnaggen gör hon endast på de hon verkligen verkligen älskar, hittills har hon bara gjort det på mig, Helena och min mamma... och nu även Lina.. fnissar!
Ni vet själv hur man kan bli när man ser små valpar eller när man älskar någon riktigt mycket, man vill liksom... krama sönder honom/henne! pussa ihjäl dom och ibland kan man bli helt galen! Det är exakt så Nova blir när hon kärleksnaggar!
Alltså, missförstå mig rätt! Hon bits inte, absolut inte.. hon blir bara så glad så hon liksom, ja, naggar smått smått smått.

Igår när jag kom hem från jobbet så hade Helena handlat en bukett röda rosor och jordgubbar!
Så då åt vi jordgubbar med mjölk och GUD vad gott det var! mums!!
Det är mina första jordgubbar för i år och visst är det väl något alldeles extra med dom?!
Jag älskar dig älskling, du är så fin och snäll med mig!
Du är världens bästa flickvän och jag hade inte kunna haft det bättre!

Livet med dig är enkelt, det är ljust och vackert.
Cirkeln är sluten, en gång för alla.
Jag är lycklig att det var just du som fick mig att falla.
Dina ögon är himmlens färg med en liten strimma av jord.
Du är för mig en ängel fallen, jag finner inga ord.
Om natten när vi kryper ner, så finns inte världen mer.
Det är endast vi som existerar och aldrig att jag oss riskerar.




Du är min stolthet, min lycka och mitt bultande hjärta,
Vill inte missa en enda sekund av det som är du!

Jag älskar dig Helena Jacobsson!

Nu ska vi mysa i våran stora soffa, för nu kom Helena in med Nova. Dom har varit ute och cyklat!

/Angelica





Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så otroligt underbar hjärtat mitt:) och så otroligt vackert skriver, du berör varenda millimeter av mig!!!!JORDGUBBAR = DU!!För jag fick den vackraste jordgubben i världen!!! Jag älskar dig över allt annat!/Kyss din

2009-06-26 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0