Utekväll

Igår bjöd vi över några vänner på lite förfest... Det blev Lina, Roger, Jessica, Greger och Linda som kom över:) Det är så otroligt roligt att äntligen kunna bjuda hem folk och känna att man faktiskt har plats:) Dessutom är vi nästan aldrig ute så det var roligt att gå ut! Men vi trivs över att inte gå ut ofta, utan vi är hellre hemma och pysslar om varandra eller hittar på något annat!:) Lägger ut lite kort från gårdagen:


Vi

Världens vackraste!!!!

Jag

Linda o Lina

Greger, Jessica o jag

Jag älskar dig min essi!!!!!

Är så tacksam över att jag har världens bästa flickvän, att vi har underbara vänner, underbara föräldrar/svärföräldrar! Ni är guld värda!!!!  Nu ska min älskade änglalik snart göra en god middag åt mig*mysigt*

/Helena & Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0