Roadtrip till Forsaleden

Idag åkte Jessica, Helena och jag till Forsaleden, jag har ju aldrig varit där men folk pratar om hur fint det är och nu har jag fått det bekräftat! JISSES vilket ställe! Underbart vacket!
Lite synd att det var så mycket folk, men helt okej ändå! Jag och Helena fick ändå mysa i vattenfallet och jessica tog kort :-)
Bör även berätta att bilfärden gick väldigt bra, förutom när vi nästan är framme då får Jessica sladd pga massa rullgrus, Helena ser vettskrämd ut och det ända jag får ur mig är -ojoj oj då.... fattade nog inte vad som hände! hahah!
Men Jessica fick kontroll över bilen (tur hon är duktig) och vi for vidare, jag höll på kissa på mig av skratt!

Men det VAR ett härligt ställe! Vill åka dit igen!

Lite foton från idag!

Mys i bilen påväg ner


framme vid forsaleden


forsaleden!



Nova


Xerox


Xerox och Nova



Helena och jag






Ramla kan alla göra! hahah!


Du är så vacker älskling och jag älskar dig och bara dig!!!


/Angelica

Kommentarer
Postat av: hanna

Ohja, det är så underbart fint där:P vill också dit nån dag^^

2009-06-29 @ 23:56:03
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/
Postat av: Tinna

Åhh jag älskar det stället...

Första gången jag var där sa jag att det är platsen för mitt bröllop..

Så underbart vackert så man blir mållös, varenda gång!!

2009-06-30 @ 09:47:17
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja det är helt otroligt vackert!!!!!!:)

2009-06-30 @ 10:13:11
Postat av: Kristin

Ååååh, söta vovvar!

2009-06-30 @ 18:49:57
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0