Mini semester till Sandviken

Förlåt för dålig update av bloggen!
Vi har varit bortresta, vi har varot i våran stuga i Sandviken ute på sjön.
Vi har haft lite semester :-)
Tyckte att vi hade gjort oss förtjänt av det, både jag och Helena!
Det var härligt att komma ut i stugan, ladda batterierna lite.
Vi har en del insidenter att berätta om sedan, bland annat att vi tappade nycklarna till båten i sjön, fick dödsångest av ett oväder som drog in när vi befann oss mitt ute på sjön och dessutom på kvällen, Grillfest med underbara jenny o hennes pojkar + karl, första badet, sol, mys framför öppen spis, morsdag. Ja, vi har en massa att berätta!
Men jag tänkte i detta inlägg berätta om Xerox och att han har badat (inte frivilligt) men badat har han! hahah!

Jag var ute på bryggan, helt ovetande om att Xerox befann sig bakom mig, då sa Helena något och jag skulle vända mig om och fråga vad hon sa, då knuffade jag i Xerox med mitt ben, han sjönk, jag slängde mig efter honom och han spände sig så han vägde som 20kg! Men jag fick upp honom!  hahha!
Men han sa inte ett knyst, sen när han väl var på torra land så blev han bara busig. haha! han är såå härlig den här vovven!
Så lilla xerox har fått sitt första dopp och han älskar vatten (även efter denna traumatiska upplevelse) ;-)

Tänkte lägga in lite bilder som ni kan kolla lite på.
Kommer fler i dagarna.
Ska uppdatera bloggen varje dag nu! fy skäms på oss!!

bilder från stugan







lite bad och solning









Har haft några toppendagar med min älskling och våra hundar Nova och Xerox!
Xerox har även fått träffat mamma o pappas hund Harry (han på bilden) en belgisk vallhund.
Sen fick han träffa deras schäfer Boss.
+ att han fick träffa en hund som dom är hundvakt åt nu, Dixie heter hon och är en strävhårig jack russel.
Så han var helt slut efter dessa dagar! :-)
Han är dukitg med hundar och hundar är duktig med honom! Han kommer att bli väldigt signalsäker, det är jag ganska så säker på!

Sist men inte minst, jag älskar dig Helena Jacobsson! Vi har en underbar familj!!! :-)
Jag älskar oss!!


Imorgon kommer ett inlägg om morsdag! Kommer även bilder!!!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0