ledig dag

Jag VET att vi är dåliga på att blogga! haha, men vi har haft fullt upp!
Lägenheten är iallafall väldigt klar nu, ni kommer snart att få se TVrummet och det är såå fint! Vi är så nöjda med vad vi åstadkommit ;-) det enda som fattas nu är en hylla som ska upp, i betongväggen (den med).. SUCK, jag HATAR betong!!!

Jag har iallafall fått jobb och trivs bra! Helena är hemmafru i sommar och tar hand om hundarna :-) hon är så duktig!
Förut har jag tyckt att det är jobbigt att lämna Nova hos andra (utom mina föräldrar) men med Helena så släpper jag Nova helt! Jag vet att hon har det bra med henne! Nova tycker väldigt mycket om Helena!
Xerox växer och frodas och vi ska snart iväg och väga honom, inte idag, men snart! Han har blivit en stor pojke ska ni veta!

ett gammalt kort på xerox, ska ta nya snart!
(mjölkmustach och välling på nosen)


Den 24:e åker vi ner till Sandviken och blir borta i närmare 2 veckor, ska bli så underbart! Vi ska även ner på PRIDEN någon dag där, om vi sover över så har vi sovplats hos en av mina vänner, nära och bra!

Idag ska vi bara sola och rå om varandra, är ledig idag!
Senare ska vi till Carro, Helenas kusin och fika! trevligt!

Nu ska vi äta frukost här, men idag äter vi frukost på balkongen!



/Angelica

Kommentarer
Postat av: Tinna

Säg till när ni ska till Priden så kanske vi hinner ses nåt!! Kram

2009-06-24 @ 15:01:34
URL: http://tuvalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0