Homewife

Eftersom att jag är ledig den här sommaren så är jag numera hemmafru!:) och för er som undrar har jag sparat pengar, jobbade hela julen osv....sen blev det även lite pengar tillbaks på skatten. Så helt enkelt prioriterade jag en ledig sommar nu när jag faktiskt har chansen och när Xerox är liten så att någon är hemma med honom!:) Den här morgonen har jag startat med att städa som vanligt*haha* och nu sitter jag ute i det toppenfina vädret och solar lite, så underbart!!! Älsklingen jobbar för fullt, hon är för duktig min baby!!!

Är det någon som missat att jag är oerhört lycklig och har världens bästaste flickvän så är det väl bäst att jag är lite tydligare;......DET ÄR MIN ANGELICA JAG VILL GIFTA MIG MED, SKAFFA BARN MED OCH LEVA MITT LIV MED!!!
Förhoppningsvis slipper man skumma samtal o sms i framtiden....

Nu ska jag ta och läsa lite, läser böckerna om pojken som kallades det, är på den sista boken nu......så förskräkligt hemska böcker är det!!fy ingen ska behöva genomlida något sådant!!!
Ha en toppendag i solen!:)

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

men vad söt du är älskling!

Jag älskar dig så oerhört mycket, du är det bästa som har hänt mig! Har saknat dig hela dagen på jobbet idag!

Du är min pärla!



kyss!

2009-06-25 @ 17:26:40
Postat av: Tinna

Vad söta ni är, jag hoppas ni får leva lyckliga ända till sagans slut!!!

Vet du Helena? Jag GRÄT mig igenom de där böckerna. Det var många år sedan jag läste dem, men jag minns allt fortfarande. Usch!

2009-06-26 @ 10:19:18
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va härligt de låter :) De är så roligt att "se" och få höra dig så lycklig :) De är du värd! De är ni värda :)



De där böckerna är verkligen hemska. Ofattbart att någon fått genomleva det helvetet. Uscha. Ha näsdukarna nära till hands.

Kramen/Sandra

2009-06-26 @ 18:30:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0