Finbesök

Idag var Carro & Tilde och hälsade på, var jättemysigt och tusan vad lillan har växt på sig!!!:) Carro sa en oerhört söt sak som hon hade tänkt på imorse, nämligen att jag skulle bli världens bästa förälder! Det var så otroligt sött sagt och värmde verkligen! Dessutom kan jag ju inte förneka att jag som vanligt är oerhört babysugen!;)

 

Mor & dotter

 

Jag & Tilde

 

Xerox & Tilde

 

Xerox är så barnkär,likaså Nova:) Hann tyvärr inte få något kort på dom...

 

Nova & Phoebe

 

Nu ska vi ut o fixa lite saker!:)

/H


Kommentarer
Postat av: jessica

det klart du kommer bli en toppen mamma,händer i morgon`?

2009-06-18 @ 12:42:15
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Angelica

carro hade så rätt! DU kommer att bli en så himla bra mamma! puss /Din

2009-06-18 @ 19:49:32
Postat av: jessica

hihi va ni går och handlar:) Hoppas ni får en bra midsommar "TUUT TUUT" ler

kram

2009-06-19 @ 13:02:29
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0