Världens underbaraste!!



Denna underbara bukett möttes jag av när jag kom hem från skolan idag!!! Plus att älsklingen hade fixat middag!!! Hon är otroligt söt och så otroligt omtänksam....och helt enkelt bäst!!! Hon gör mig hel och får mig att le!:) min lilla essi som jag huxflux kallade henne häromdagen:) varför kommer ni aldrig kunna lista ut, men det är min lilla hemlighet*haha*
Har iallafall ställt mig och gjort lite nougathavrerutor åt henne nu, för något extra ska hon minsann ha!!:)



Tack för att du är du!!! Jag älskar dig min kärlek!!

/H

Kommentarer
Postat av: Nanni

men älskling, vad söt du är!

Jag älskar dig med.. och är så glad att just du är du!!



Förlåt mitt gräsliga humör.. Jag älskar dig!!!!



/din sjukling

2009-04-22 @ 20:03:34
Postat av: Helena

Jag överlever ditt gräsliga humör, du vet jag har tålamod;) haha du är min sötboll essi!!!!

kysss/DIN

2009-04-22 @ 20:18:38
Postat av: My

Ni e så äckligt söta! =) All kärlek till er mina vänner!

2009-04-22 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0