blandat. igen. men bilder ;-)

snart,snart, snart, SNART!!
3dagar kvar!!!
weeeii!

Längtar tills vi delar med oss till er som läser våran blogg!


Idag är jag trött, gud vad ovanligt va? haha ;-)
Trist väder idag, det har regnat, men det är iallafall inte kallt!

Nova är tjurig! Har ju börjat ge henne galastop, men nu är hon sur istället. SUCK!

Innan baby gick till skolan idag så åt vi resterna av tacosen.
Skulle ha krattat svärmor och svärfars gård idag, eftersom jag tycker det är roligt, men det blir inte av, regnet ligger ju i luften bättre att ta det imorgon! ska bli så roligt!
Är det någon mer som tycker det är sjukt kul att kratta?

Nu ska jag vila och sedan ta en cykeltur med Nova!

tjingeling!

Några av mina kära  vänner...

Tessa, du är en underbar vän som alltid har funnits där.
Även om vi inte ses så ofta så finns vi alltid för varandra, våran vänskap är för mig obetalbar!


Ellie, du är en av de roligaste jag känner!
Du har hjärtat på det rätta stället och är underbar.


Jonas, du är en av de underbaraste människorna i mitt liv! en av mina bästa vänner!


Jenny du är som en syster för mig, du är min absolut bästa vän!




Linn, dig älskar jag oerhört mycket! du är varm, snäll och rolig!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
familj!


från vänster, mikaela, louise,robin,jimmy,stoffe,jag,lina och marie


mamma och pappa! Jag älskar er! Ni är dom bästa som finns!!!!



Min yngsta bror sebastian och jag, när vi vann pris på fisketävling förra midsommaren. haha ;-)


Hittar inga bilder på mina två andra bröder..
Och har inte fått tag i några än heller.. tyvärr :-(


/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

YESS!! bara 3 dagar kvar!!!längtar som tusan. du och jag föralltid baby!!!<3 fina bilder du hade lagt ut på alla!<3

jag älskar dig!!!

2009-04-27 @ 18:00:17
Postat av: Ellie



Men NANNI! Vad du är gullig!! Men fyy faan vad jag saknar dig, dä ä så klockäna stannar. Kom och hälsa på snart, det är ingen som försöker få upp tempot på mig här hemma i kommun.. Du jag och Helena kan kladda med chokladbollssmet i slowmotion hela natten lång! LOVE!

2009-04-27 @ 23:40:01
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Om du bara viste hur glad jag blev av att läsa ditt fina inlägg! Du är den absolut finaste o bästa vän man kan önska sig!

Saknar dig så!



Puss på dig systra min;)

2009-04-28 @ 11:37:32
Postat av: Joniis

men gud va du är söt Nanni.. Älskar dig jag med. Saknar dej så mycket... läs min blogg om du får tid.. vi måste ses snart och dansa till gammla hits öveer några glas vin =) heheh



pusss

2009-04-28 @ 15:25:29
URL: http://joniis.blogg.se/
Postat av: Sofia

vilken fin blogg du har :D

2009-04-28 @ 17:10:23
URL: http://soufiz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ni är ju dom absolut bästa vänner en människa kan ha! och jag är så glad att jag får ha er i mitt liv!



puss till er!

2009-04-28 @ 17:40:07
Postat av: Tessa

Tack ängel.. Saknar dig så jag blir galen. Men nu när vi båda har lugnat ner oss i våra liv och hittat våran plats så borde det juh gå att träffas. Puss på dig. Älskar dig vännen..

2009-07-20 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0