påsken närmar sig!

Idag kom Helena hem tidigare från skolan! mys!
Vi gick och mötte henne och hon berättade lite om föreläsningen och sedan visade hon ett par solglaögon som hon hade köpt, finfina!

Sedan sa hon att hon behövde vara själv hemma ett tag, för hon skulle fixa med något.. (ehm) okej...
Jag strosade en sväng med Nova och sedan så gick jag hem.. Då fick jag komma in.
Jag anade faktiskt att hon hade köpt ett påskägg till mig, då jag sagt att jag väldigt gärna vill ha ett påskägg med massa godis i!...
Jag tänkte att jag skulle leta efter mina solglasögon också.. och av en händelse så kollade jag i fel låda och däri låg ----------> påskägget!!! världens finaste som var lila och guld!
Helena sa att jag kunde få den på en gång.. och jag tackade och tog emot. Öppnade och smakade. MUMS!
Inte nog med det, Helena hade köpt en påskpresent till mig också, trosor! nya trosor! så jäkla snygga ett par rosa och ett par mörkturkosa.. Jag kan inte förklara färgen.. men dom var himla fina!!

Idag har vi även plockat in påskris som vi klätt med fjädrar..

Vi fick även en trist nyhet. det var att vi hade tankar på att skaffa valp i sommar av Jörgen. Han har en kennel.
Evita skulle paras med Plexus, alla var förväntansfulla och det skulle bli Plexus sista kull, då han är gammal i gården nu.
MEN Evita gick tyvärr tom! Hon hade inga valpar i magen utan blev bara skendräktig.. så trist!

Ni kan kolla in deras hemsida på www.redvillas.se

nu lite kort.











/angelica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helena är för bra snäll hon och förnulig:)

2009-04-07 @ 10:29:55
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja det är hon verkligen! hon är underbar!

2009-04-07 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0