ytterligare ett vårtecken?

Idag har jag varit trött som vanligt, men Helena fick med mig till gymet, hade jag fått bestämma så hade jag sovit heeeela dagen! men där sa hon bestämt NEJ! ;-)

Helena tog ut Nova i morse, som hon brukar göra. Sedan på förmiddagen så tog hon ut Nova på en långpromenad. Hon är toppen min tjej!
Nu står hon och gör en broccoli-paj satan i gatan vad GOTT det ska bliiiii!!!! mmm, broccoli!

På vägen hem från gymmet så hittade jag det andra vårtecknet...

titta! någon som vet vad dessa heter?





Jag älskar dig Helena Jacobsson!!!

/Angelica


Kommentarer
Postat av: Helena

JAG ÄLSKAR DIG MIN ANGELICA KARLSSON!!!!!! Du är det finaste och underbaraste i hela världen!!!!Kyss/din

2009-04-16 @ 17:11:40
Postat av: My

kan blommorna möjligtvis va krokus kanske...ser ut som sånna ivf :)

2009-04-16 @ 18:41:06
Postat av: Helena o angelica

ja det kan det ju kanske vara:)

2009-04-16 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0