Solsken!:)

Det har ätits lite påskmat och påsktårta i stugan hos mamma och pappa och Nova har lekt för fulla muggar med Nelly och Lea! Det är så roligt när de springer fortare än Nova som är mycket större, men wippet det är minsann snabba hundar det:) Idag skiner solen och det luktar vår i luften:) Vi har varit ute på en härlig promenad med Nova och suttit och solat!  Angelicas kommentar om en mattpiska var roligast...- Älskling, det där är den största flugsmällan jag sett! kan man smälla humlor och sånt där med den!? jag svarar: men gumman, det där är en mattpiska!*haha* Hon är världens sötaste!!!




Livet med henne är underbart!!!
Jag älskar DIG, DIG, DIG!!!!!!

/H

Kommentarer
Postat av: My

hahaha de där med mattpiskan lät nästan som om de skulle kunna komma från mig de.

2009-04-12 @ 16:53:45
Postat av: sara

Haha, men nanny. Du är så kul =O)

2009-04-13 @ 12:14:34
URL: http://fannymaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0