lite av varje

Idag har vi varit ute på promenad, vi gick hem till Helenas föräldrar.. dom var tyvärr i stugan, men vi satte oss på balkongen och solade.
Vi hade med oss fika bestående av hemmagjord sorbet och kakor!
Mycket gott!
Helena körde lite sök med Nova medans jag låg inne på soffan och slummrade.. hihi..
Sen dansade vi hiphop!

lite bilder från idag.





kolla istapparna på berget! mys!


En liten bäck nära Helenas föräldrars hus


sorbet


en söt liten trappa som ledde upp i skogen :-)


Kolla håret!!! HAHAHAHA!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: My

De skulle jag vilja se när ni dansa hiphop!!!! :D

O Angelica va jävla snygg du va i håret! hahaha

2009-04-19 @ 10:47:39
Postat av: Angelica

HAHA! ja visst var jag Mysan! och dansen behåller vi för oss själva, här funkar det inte med smicker ;-P heheh! puss

2009-04-19 @ 15:54:01
Postat av: My

Vänta ni bara jag har ens inte börjat smickra än, jag ska nog få er till att dansa för mig ;) puss

2009-04-19 @ 17:22:36
Postat av: Ellie



Men NANNI va göölliru äää!

2009-04-21 @ 18:24:58
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Gud

guu vilka snygga jackor ni båda har...



Snygg frilla btw :D

2009-04-21 @ 23:29:54
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0