Idag

Tjolahopp!

Nu är det bokat oh klart! på tors nösta vecka åker jag och älsklingen hem till mina föräldrar!
Åh jag saknar dom så mycket!
Hoppas att alla mina bröder är hemma då också!
Känns som en evighet sedan man träffade dom!

Idag blåser dom löven från gatorna och jag längtar efter mina inlines!

Idag har jag och Nova varit ute i lite över en timme och lekt apport! plus lite sök. Roligt!
Hon tycker att det är så roligt att få söka rätt så saker!
Hon älskar det!

Jag har fortfarade en grym huvudvärk och fruktansvärt ont i nacken, den känns alldeles svullen.. vet inte vad det är.. öronvärken är lite molande fortfarande men mycket bättre!

Helena och jag har en hemlighet, som vi kommer att dela med oss av lite senare..
Om ungefär en vecka ska vi berätta... Blir ni nyfikna? ;-P

När jag kom ut ur duschen möttes jag av två stycken slappisar i våran säng... kolla! ;-)



/Angelica

Kommentarer
Postat av: jessica

hemligheter är spännande undrar va det kan vara:)

2009-04-21 @ 16:36:01
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: My

Ni ska..................GIFTA ER!! :D

skaffa barn? skaffa vovve? ny lgh?

berätta berätta berätta!!!

2009-04-21 @ 18:56:33
Postat av: helena & Angelica

Va nyfikna i en strut ni;) vi berättar sen;)

2009-04-21 @ 19:11:41
Postat av: My

Men åh ni kan ju inte skriva så där ju! Jag har nog aldrig haft så mycket hjärnaktivitet som nu! kan man bli mer nyfiken haha

2009-04-21 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0