goda kakor!!!

Nu har jag haft ett gräsligt humör i 1 vecka.. och stackars Helena har så snällt försökt stå ut.
-Förlåt älskling!!

Idag känns det som om det har vänt, tack och lov!
Har gått och känt mig spänd inombords, spänd som en fiolsträng och sedan har jag exploderat titt som tätt.
Jag är glad att jag har dig gumman! du är såå värdefull, vacker och snäll. Du gör mig till en bättre människa!
Nu vet jag inte vad detta beror på, om det är för att jag har slutat röka, har varit rökfri en månad nu och mitt humör har blivit sämre sen jag slutade. Eller om det är så att det beror på att jag inte känner mig riktigt kry i kroppen.
Eller om det bara är som det är.. helt enkelt. Dåliga dagar?
ja jag vet inte,men jag är glad att Helena har stått ut med mig, det är inte många som gör det när jag har mina trista dagar.

Jag älskar dig älskling!

Nästa vecka på tors så åker vi till Sandviken (vilket tjat va?) ;-)
Ska bli underbart!!!!

Igår bakade Helena nougat/havre "mockarutor" och jag säger bara SHIIIIT!!! vad goda dom var!!!
När jag vaknade inatt stack jag ner handen i kakburken och åt en! haha!

Dom tycker jag att ni ska testa! och dom gick sjukt fort att göra! perfekt till kalas eller om man får besök!
Dessutom var det inte mycket ingridienser! Om man säger såhär.. jag är oduglig på att baka, MEN till och med JAG skulle fixa att göra dom här!!

TESTA!!!



Älskar dig Helena!!!

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0