bakom mina solglasögon..

Nu har vi varit ute och gått.
Nova och Alma har lekt, Alma lekte i varje vattenpöl hon hittade och My hade en svart schäfer istället för en vit när vi gick hemöver. hihi :-)
Nova ligger nu utslagen på golvet och är tröttis, Helena ligger på sängen och pluggar och jag sitter här.

Det är en fin dag idag, varmt i solen men fortfarande väldigt kallt i skuggan (tycker jag). Men det känns att våren är påväg!
Så länge Helena är tyst om våren så går det nog bra.. För varje gång det har varit solsken och snön har börjat smällt bort så har jag frågat " - Älsklng, kommer det komma mer snö nu?".. då har Helena svarat " - nä-ääe-då, nu går det bara åt ett håll!"
DAGEN EFTER SÅ HAR DET ÅTERIGEN TOKSÖAT..
hahahah -)
Så denna gång har jag faktiskt inte frågat henne om hon tror att det kommer mer snö eller om vi är befriade från den.
Så vi får se hur det blir denna gång..

Nosa är roligt..


hann tyvärr inte med att knäppa bild på dom när dom lekte, det går för fort.. :-(


Nova är solglasögonmodell.. Detta är nr 1.. vad tycks?


bakom mina solglasögon kan ja vá mig själv!

Detta är nummer 2.. vad sägs?..


Nova kan även vara hip-hoppare! yey! yo!


;-D

/Angelica

Kommentarer
Postat av: My

Alma blev lite renare efter ett litet dopp i storsjön!

Sista bilden e bäst på Nova lagomt nonchalant! haha

2009-04-13 @ 16:00:39
Postat av: Marre

haha va söt :P kommer va i östersund över dan imårn... bara så ni vet ;P puss å kram :)

2009-04-13 @ 20:17:22
URL: http://klenmarlene.blogg.se/
Postat av: Angelica & Helena

My: Ja förstår att hon blev renare då! hahah! Hon var u alldeles grå! så söt!



Marre: hej gumman! vi såg inte din kommentar förrän nu! vi har varit på stan i ärenden och sådant :-( kram!!!

2009-04-14 @ 17:22:57
Postat av: Marre

oki... ah men de går nya tåg mina vänner ;) blir lättare å ses sen när vi bor i samma län :) puss å kram på er! ;D

2009-04-14 @ 22:42:31
URL: http://klenmarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0