är våren här?

Idag är det underbart väder! Solen lyser och fåglarna kvittrar!
Helena har varit i skolan hela dagen och jag har gått en härlig långpromenad med Nova, men det verkar som om hon har mycket energi idag och vill ut på en till långis, så det kanske blir så.. bäst att passa på när det är vår i luften.. (det vänder väl snart)..
Solen är underbart varm idag! och folket i Östersund är GALNA! idag såg jag massa folk i t-shirts och linnen! herreguuud!
- det är inte sommar ÄN! ;-)
Men jag såg även massa converse skor och andra vår dojjor! Klart man kan ha coverse året runt om man vill det, men just dom skorna symboliserar för mig vår och sommar! Så nu är vi på god väg gott folk!

Såhär såg folk ut idag, bräderna har åkt fram och ser ni henne l'ängst till höger? LINNE!!


MEN snön ligger kvar än! Men man har plockat fram mopeder och motorcyklar!


Fortfarande är det is...men det hindrar inte välden från att se riktigt vårig ut!!!


Sen kan jag berätta att mitt påskägg är slut och att vi idag ska på gymmet. haha ;-)
Tänk vad gott det är med godis!
Nej nu ska jag laga mat tills baby kommer hem, hon är nämligen hos sin syster nu.



såhär kan det se ut när Phoebe fastnar med tungan utanför munnen och blir kliad och ompysslad av mamma.. hahahahah! sååååå söt!



/Angelica

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja åt faktist åxå macroner oc krov blev så sent i lit så vi åt där:P Men ivk blir det fisk med potatismos:)

2009-04-08 @ 13:40:17
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0