Maj 31, 2010

I helgen var Jessica och Greger här och vi åt mat tillsammans och sedan så spelade vi spel.
Efter ett tag kom även Lina hit och vi satt och pratade lite allihopa.

Idag är Helena hos Lina och pluggar.
Jag har städat och lagar nu mat :)
REDVILLAS väntar valpar på underbart fina hundar, dom kommer nog när som helst! :)
www.redvillas.se

Vad händer annars då?
Jo jag och Helena har som sagt hållit på med en "välgörenshets" insamling!
Vi har fått ihop 3400kr! den ni!
Allt ska vi ge bort till en dam och hennes hund!

Ikväll ska Xerox få leka med Lexi och Nova ska vi ta på en cykeltur. Mysigt!
På torsdag åker vi till Sandviken!
semester! Sen blir det att köra igång ännu mer med jobbet, jag jobbar heltid i sommar och Helena jobbar också en massa!

Jag ska träffa min gudson när jag kommer hem! ska bli så mysigt och roligt så det är inte sant!!!!!!!!!!!!!

Lägger in lite bilder från igår :)

Xerox på spaning


Nova och Helena


Nova med bakändan åt och Xerox ser lika galen ut som alltid


Xerox ute och gör någonting


Vackra Nova


Xerox och Totte


Xerox och Totte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0