Träning VS regn

Jaha, nu sitter jag här igen..
Jag trotsade regnet idag och Har precis kommit hem från träningen, skönt pass idag men väldigt tomt då hjärtat inte var med :(
Helena jobbar, hon har jobbat hela dagen idag! Hon är nå duktig!
Vad händer annars i våra liv då?
Jo vi ska ju på utställning den 23:e i Sundsvall, kan ju bli kul ;)
Sen så pratar vi flytt till Sandviken när Helena är klar med skolan.
Vi planerar resor, bil, hus, barn, husvagn.. ja det mesta som hör till ett svensson liv!
För det är det vi vill. Ha ett svenssonliv, eller så nära som möjligt iallafall.
Våran dröm är att hitta ett hus på landet, men inte långt ifrån stan, med stor gård.
På gården ska vi bygga hundgård och helst vill vi ha ett stall också.. Helena vill ha häst, men jag
vill bara ha stallet för att kunna träna med hundarna där när vintern kommer.. hihi ;)
Nej häst blir det nog inte, om jag får bestämma!
Sen har vi en fruktansvärt bra affärsidé, som jag hoppas blir verklighet någongång i livet!

Ja annars är det lugna puckar som gäller.. vi tränar emellanåt, när vi har tid.
Är ute med hundarna mycket och myser med katterna!

Nu ska jag hoppa in i en dusch!



/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0