Skola

Idag regnar det...Igen...suck...hoppas att finvädret kommer snart!!!
Idag ska praktikplatserna för nästa termin fördelas, är nervös!! hoppas att man hamnar i stan...
jag vill helst vara på barnavdelningen, men det finns så få platser på allting:( men alla får hålla sina tummar och tår för mig idag;) I övrigt är jag rätt ofokuserad på pluggandet...men nu måste jag och Lina dra oss i kragen och börja med våran projektskiss till C-uppsatsen, och plugga till tentan som kommer den 31 maj (som förövrigt gör att man kliar sig i huvudet....vetenskaplig teori och metod...hmm).
Nu ska jag ta och klä på mig och promenera till skolan!
Hoppas alla får en bra dag!!!

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0