Nerver som spökar!

Åh herregud Söndagen närmar sig med stormsteg!
Då ska vi äntligen ställa ut Xerox! Det pirras i magen och jag tycker det ska bli spännande! :)
Helenas pappa ska skjutsa oss till Sundsvall så vi ska få ställa ut Xerox och HUR snällt är inte det då?!
Det är ju trotts allt 18mil! eller något sådant!

Jag och Helena ska åka hem till Sandviken i början av Juni!
Jag längtar! Kanske hinner man göra klart tatueringen då? vi får se! :)

Blir en långpromenad med hundarna ikväll. Helena duschade Xerox idag!
Han har fin päls, Nova med! Dom skiner!

Nu håller hjärtat på med middag till oss, ska bli så gott!
ÄLSKAR gummans mat!
Nu ska jag slita mig, ta ett glas vin och kanske hjälpa till lite ;)

Kära svärfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0