Har du varit sövd? HJÄLP mig!

Sådär ja, gumman följde mig till läkaren idag :)
Hon är så snäll med mig! Jag tog prover också och satan vad det gör ont
det strålar från armvecket ända ner i handen! jag hatar att ta prover!
På måndag ska jag sövas för gastrocopi! Jag är nervös och rädd!
Jag har aldrig varit sövd förut och jag har hört att sövningsgasen luktar något hemskt?
Men jag är rädd så rädd.. Får tankarna om att jag aldrig mer kommer att vakna igen..
Jag kommer att dö.. Jag VET det. Eller åtminstonde känns det så!
Behöver prata med ALLA som varit sövda, för lite pepping!
Så RING MIG!

Ja, vad händer annars då?
Vi ska iväg och ladda ur kroppen lite på gymmet när gumman slutar jobba.
Sen så på söndag ska vi till sundsvall på utställning (en till sak jag är nervös över)
Vi har bara ställt Xerox en gång tidigare och det var på en inoff, då vann han allt (utom BIS)
och fick ett HP!
Dom priserna (3st) sitter så fint på våran vägg, hoppas att vi får sätta några fler priser där innan
söndagen är över!
Fast det är ju inte det jag är nervös över, att han inte ska vinna.. Även om han inte gör det så
tycker ju vi att han är VÄRLDENS vackraste hund ändå!
Det jag är nervös över är att jag inte ska kunna ställa honom, jag har ju ingen erfarenhet!
Jag är SÅ jäkla nervös över det! Jag vet inte riktigt hur han ska stå!
Jörgen har förklarat lite för oss och så, över telefonen.. men det är svårt ändå!

Jaja, nu ska jag ladda inför gymmet!
Förresten vi åt tacos igår! (gott eller?) ;)

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Karin

Sövningsgas? Jag fick en spruta, sen vart jag jävligt yr i några sekunder också somnade jag bara. Mindes ingenting sen..

Inget att vara orolig för, det kommer gå bra.

2010-05-19 @ 17:48:56
Postat av: Caroline

Halloj!

Jag sövdes förra året när jag opererade bort gallblåsan och var faktiskt inte nervös innan. Jag trodde jag skulle vara det men personalen är så bra och förklarar fint så man litar på dem, också blir man gossigt omstoppad innan också ;D

Mig frågade dom om jag ville ha lugnande tablett innan så det får nog du om du vill!

Du klarar det!

2010-05-19 @ 20:36:53
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Helena

kommer gå bra min prinsessa...jag följer ju med!:)puss

2010-05-20 @ 08:05:23
Postat av: jessica

när ja opererade blindtarmen blev jag sövd,det luktar ingenting och man räknar typ till tre,sen när man vaknar igen så fattar man inte att allt gick så snabt

2010-05-20 @ 12:57:22
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack alla för era kommentarer!

kramar!!

2010-05-20 @ 22:42:06
Postat av: sara

nanni, no worrys. jag har blivit sövd flera ggr för betydligt värre saker. Det kommer gå utmärkt =O)

2010-05-23 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0