God morgon gott folk!

För en timme sedan slängde jag i första tvätten i maskinen, japp det är tvättning som står på schemat idag!
Helena är på praktik och gör ett bra jobb medans jag sitter på stjärten här hemma och varvar genom tvättstugan.
Känner mig inte så nyttig med andra ord, tur jag har något att göra idag iallafall.. mellan uterundorna med Xerox, menar jag..

Igår var vi och tränade körde
Biceps och baksida axel + lite mage.
Gymmpasset blev lite över en timme, så vi hann med en massa roliga övningar!

Kul att träna med Helena, jag som alltid har varit så fokuserad på gymmet och aldrig rört en min tidigare, fast folk försökt få mig att skratta (ja, jag tar träning på högsta möjliga allvar) så har ingen lyckats.
Men med Helena är det annorlunda, såklart tar jag träningen på allvar och gör mina repetioner, väldigt tunga däremellan också, MEN hon får mig att le och fnissa.. Hon är så fruktansvärt rolig!
Sen är det kul att lära henne, för denna tjej hon har envisheten, viljan och styrkan!
Trodde ni inte va? om en sådan liten tjej? ;)
Men det är sant!
Är mäkta imponerad utav henne!

Nä nu är det dags för tvättstugan igen! ÅHU!





/Angelica


Kommentarer
Postat av: Joniis

Minns tillbaka på våra tränings pass :) puss

2010-03-16 @ 10:26:29
Postat av: Angelica

haha, ja dom var grymma! ;)

2010-03-16 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0