En tanke slog mig...

Igår kväll efter våran picknick i skogen kom mamma och pappa förbi och hade med sig fika ifrån Tages...mums:)det var något med irish coffe smak:)
Sen blev det tidig kväll eftersom både jag och hjärtat var helt slut! Hundarna var också helt slut, Xerox låg och snarkade för fullt;)
Nu på morgonen tog vi ut hundarna tillsammans, gumman gjorde sig iordning, jag gjorde frukost undertiden, sen åt vi och sen skyndade hon sig iväg till jobbet... och jag passade på att dammsuga här hemma!


Nu har jag en lugn stund och dricker lite kaffe....sen ska jag förbereda inför redovisningen av praktikarbetet som vi har imorgon.... sen är den här kursen slut och sen är det bara EN till kvar innan det är sommar, och sen är det bara EN termin kvar tills jag blir färdig *längtar* Kommer bli superbra! Då kan man börja fundera på lite andra saker här i livet som bröllop, barn, hus osv;) För min prinsessa har jag ju redan!:) *LYCKA*


Hon som får mig att vakna med ett leende på läpparna varje morgon.....



Jag älskar dig hjärtat!!!!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det är inte länge kvar tills vi kan göra allt det där!!! :)

Älskar mitt liv med dig och kan aldrig tänka mig någon annan!

Jag älskar dig min skönhet!



puss

2010-03-25 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0