Gårdagen

Igår så var jag och älsklingen på stan och kollade runt.
Sen träffade vi Alicia och Jimmy med deras Lexi uppe på ängen :)
Xerox och Lexi fick leka ett tag sedan bar det av hemöver eftersom Nova skulle ha sitt också.
Vi hoppade upp på cyklarna och tog med oss Nova och cyklade en härlig runda :)
Sen var båda hundarna glada och nöjda :)
JUST JA, jag har ju aldrig kunna ha hål i örononen pga allergi, men igår så tog jag hål och ska prova igen!
Vill så gärna kunna ha ju! så håll tummarna för mig!!! :)

Lite bilder från igår


Lexi och Xerox


Fina Lexi


Lexi och Jimmy


Nu spelas orsa spelmän på datorn, taggad inför jobbet och önskar mig finväder!

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0