dags att uppdaterna

Kanske är dags för att uppdatera lite här.
Var ju ett tag sedan nu, känns ibland som om det bara är jag som skriver i den här bloggen, haha..
Helena jobbar och jag är ledig idag! Sen jobbar jag 6dagar på raken, blir jobbigt, men det ska nog gå :)
Både jag och Helena jobbade i midsommar.

Igår cyklade vi en sväng med hundarna och sedan stannade vi så dom fick bada.
Nova är en hejjare på att simma, men Xerox är en mes. hihi. Han går BARA där han står i botten.
Efter det så åkte jag och gumman ner på stan shoppade! ja ni hörde rätt, vi unnade oss shopping för EN gång skull!
Vi hade faktiskt råd denna månad! :) det var en rolig dag på stan och MASSA REA!! :))

lite bilder från igår.

Xerox i vassen och Nova simmar.


Nova simmar :)


Xerox kommer kutande ;)


Xerox längst in, jag i mitten och Nova ytterst


Jag, Nova och Xerox


Jag Xerox och Nova :)


Xerox spanar.


Nova simmar


Xerox i bakgrunden och Nova väntar på att jag ska kasta kongen :)


Jag och Nova som vill att jag sja kasta NUUUU


Xerox och jag... ja, jag vet inte vad jag har så kul åt, säkert något som älsklingen sa:)


/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0