Cykeltur

Älsklingen jobbar för fullt idag, men jag är ledig:) på morgonen passade jag på att städa,
sen tog jag en cykeltur med Nova i skogen....vi hittade en jättebra väg:)
Jag brukar ha Nova lös när jag cyklar...sen kom det en äldre man som joggade så jag kopplade henne (det finns ju de som är hundrädda), men då säger han ha henne lös du, hon är ju inte farlig! Jag blev så glad eftersom att det finns så mycket fördommar mot denna ras! När jag kom in från cykelturen tog jag ut Xerox på ängen och tränade lydnad...han blir bara duktigare och duktigare lillkillen:)

Nu har jag nyss ätit lunch och har en busig kattunge här som inte lämnar mig ifred;)
Längtar tills gumman slutar att jobba!!!!!!!!!!!!


/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0