vilken helg....!

I fredags så kom mina föräldrar hit och hälsade på oss!
Som jag har längtat!
Dom tyckte att vi hade det såå fint hemma och det var så kul att höra :)

Helena har jobbat hela helgen, det är ju trist, men vi har ändå hunnit umgås allihopa :)

I fredags när dom kom så var ju Helena på jobbet, jag visade mamma o pappa ängen ovanför oss
och dom blev helt lyriska, tyckte den var så fin! Sen på kvällen tog vi oss en öl och surrade, Helena kom hem och tog en öl med oss, sen fixade jag och gumman balkongen för vi fick mattor och filtar av mamma o pappa till den :)
På lördagen så gick Helena till jobbet igen.
Jag och mina föräldrar gjorde oss i ordning och gick ner på stan, jag visade dom runt och dom älskade staden.
Mamma tyckte att husen var så fina här i östersund,m ja ni vet dom som ligger i stan.
Vi shoppade, eller mamma o pappa shoppade lite. Jag fick örhängen och Helena fick en navelpiercingsmycke.
Sen fick vi duk och lyktor till balkongen :)
På kvällen begav vi oss till Hasse o Suzannes stuga, det är Helenas föräldrar.
Där fick vi underbart god mat och pappa o Hasse drack någon för mycket Whiskey!
haha. Pappa som inte kan dricka Whiskey, han älskar det ju..men han kan inte! Slutar alltid på samma sätt..*skrattar*.. Det var andra gången mina föräldrar och Helenas föräldrar träffade varandra, första gången var när mamma o pappa kom upp med mina grejer.
Hasse och pappa blev som två tonåringar.. ja bilderna talar för sig själv..hahahaa

Påväg till Hasse o Suzanne, förväntansfull :)


Förrätten som vi fick, underbart god!
Det var röding, räkor, lite gurka och lök och friterat tunnbröd!


emellan det så tog det en och annan Whiskey..


och Suzanne visade sitt växthus.. mycket fint och VILKA planer hon hade för det! ;)


Sen kom huvudrätten som bestod av älgstek, stekta wokgrönsaker, lite sparris
smörstekta kantareller, färsk potatis och blåbärs sås och lite pepparrotskräm..


Efterrätt blev det ingen, men vi var så mätta och nöjda!!!
Hasse bjöd på lite gitarrspel och sången stog pappa för..



Sen dracks det lite till.. och pappa o hasse rensade såsen som var kvar... men fingrarna.....


Här trodde jag filmen gick av.....men.........


ICKE....


Lite till sång...





Sen somnade pappa på en gång.. i bilen... snaaark...


Vi som var nyktra och fräscha stannade för lite kortknäppning mot den fina himlen!


mamma o Helena


Ja nog var det en rolig kväll alltid...

Dagen efter så skulle dom åka hem.. och inte nog med gårdagen och all whiskey
så låste pappa in sig för att gå på toa, bara det att dörren gick i baklås...
där satt han.. i mammas rosa linne och mina byxor.. hans kläder var ju skitiga sen gårdagen
och alla vurpor han gjorde..

Mamma försökte första få upp dörren.... att...men det slutade med att...




vi fick ringa SOS-jouren... som kom och fixade upp den åt oss...


By the way, såhär snygg blev han i våra kläder...




Vilken helg... hihihiihi!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: mamma/pappa

Vi måste få Tacka för en oförglömlig helg tillsammans,Den kommer iåförsig inte att upprepas på detta sätt(med whiskey)igen,Men kul var det!!!!

Kan tala om att på hemvägen när vi var in å tanka i mitt rosa linne och tighta lågskurna jeans,var det inte kvinnorna som tittade ska jag säga!! Det var Karlarna som såg väldigt förvånade ut,Eller så tråna dom bara!!! ;)

2010-07-26 @ 13:42:38
Postat av: Angelica

hahahahah! åh herregud, jag kan tänka mig det! gud vad roligt! :)

puss puss!

2010-07-26 @ 15:16:43
Postat av: Annica

Men gud så härlig familj ni har. Jag blir alldeles alldeles (härligt avundsjuk) jag på båda er familj, humor och kärlek som ni har!!

2010-08-08 @ 22:23:11
Postat av: Ellie

Hahaha, din pappa är väl alldeles för skön för sitt eget bästa! Vilka grymma bilder hahaha!! (och fina på er) Puss

2010-08-08 @ 23:06:48
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Angelica

Annica: men vad go du är! du får väl vara med och träffa dom någon gång! så ska du få hänga med på galenskap! haha! :)



Ellie: ja jag vet, han är skön! hahah, herregud vilken helg!

2010-08-10 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0