tradera och bud?

Japp -11grader idag!
Jag tog voffsingarna med mig ut på snöbus! Nu klarar dom kylan! :)
Underbart att vandra med dom! Dom är så duktiga, utom Xerox vid hundmöten.
Fattar inte vad som har hänt?!
Människor bryr han sig inte i, men hundar nu för tiden är roligt, tycker han.
Det börjar med att han piper när han ser dom, sen ökar valp-pipningarna och
tillslut är han så exalterad att han står på bakbenen och skriker!
Vad ska man göra?! Det går inte heller att avleda honom!
Det får bli att öva vidare. Men det har aldrig varit något problem förut, så det är
trist att det kommer.. Men vi hade ju nästan räknat med att han skulle bli så, rottishanar
har en tendens att bli lite för kaxiga.. Fast kommer dom väl fram till hunden man möter så
är dom ju snälla. Men fattar inte vad den där upphetsningen kommer ifrån?!
jaja.

Hmm. Vad har jag gjort annars idag? Tog ett långt skönt bad, gjorde jag ju.
Saknar älsklingen som är på praktik och sedan ska hon iväg och sitta med skolarbete
på skolan med en klasskompis. Trist för mig!
Jag ska kanske försöka ta mig iväg på gymmet idag med. Träna lite armar.

Just ja! Helena har åkt på bihåleinflammation (förmodligen). Jag tycker SÅ synd om henne!
Hon har ständig huvudvärk och ständigt tryk mot näsan och ovanför ögonen.
stackars lilla gumman!
Så nu äter hon alvedon, snyter sig, ligger med huvudet högt och anväder nässpray!
Hoppas hon kan läka ut det, annars ska jag ta henne till läkaren! thats it!

Nu är det dags för att kolla mina bud jag har lagt på TRADERA, bud som jag inte har råd med
och bud som jag lagt "bara för att". Så dumt av mig! Kommer ju inte kunna köpa något av det,
så jag hoppas att jag inte vinner budgivningarna!


Längtar till sommaren!!!!





/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0