14:e februari

Igår kväll hade jag världens mysigaste kväll!!!! Älsklingen gjorde iordning i badrummet och jag var förbjuden därifrån under ett tag....när jag väl fick komma in var det massor av tända ljus, musik, och badkaret var fullt med en havsblå gelékonsistens som jag fick lägga mig i o slappna av i.....hjärtat sprang iväg en sväng och pysslade på med något annat under tiden innan hon också kröp ner....

efter badet gick vi in i sovrummet där det låg massor av ROSENBLAD på hela sängen..... ett sängbord hade värmeljus som var formade som ett hjärta!!!! var så fint!!! så fick jag en helkroppsmassage!!!Var så himla fint o romantiskt!!!!! Ingen har någonsin gjort något så fint för mig!!!!! Nästa år ska jag försöka slå detta, vilket kommer bli svårt......Jag älskar dig gumman!!!!!



Nu har jag ringt och bokat klipptid till den 25:e så nu är hjärtat nöjd;)
Nu ska jag ta och räkna lite!


/Helena

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är värd allt fint gumman!

Jag älskar dig!

2010-02-16 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0